tisdag 13 februari 2018

Pressent

Igår hämtade jag nog Sveriges lyckligaste labrador på dagis. Hon hade fått en present att ta med sej hem, en godispåse som behövde konsumeras innan februaris slut och som dessutom var gjort av ren torkad lax. 
Fisk har ju alltid fallit henne i smaken lite mer än annat, även fast hon inte är speciellt svår övertalad när det gäller att äta mat.😉
Hon kom springandes, viftandes och wigglandes och bar med sej sin påse som hon stolt visade upp för alla som hon kunde se. Först ut till bilen och sen från bilen och upp till lägenheten, sen väntade hon på att jag skulle öppna den så hon fick smaka. Jag la den på bänken och bytte om till träningskläder och tänkte att hon får lite lax-mums när vi åker till gymmet. Behöver jag säga att hon hade både mej och påsen under noggrann uppsikt tills jag gav henne? 😉
Funderade till och med på om hon kanske tyckte att det var skönt att jag äntligen åkte iväg och tränade för en gång skull 😂




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ett mål uppfyllt!

I helgen så har min fina lilla labbe gjort sin livs första milrunda! Vi har börjat att träna långsamt med korta små rundor redan i höstas...

pinit.js