tisdag 14 november 2017

Sällskapliga


I går satt jag hemma och jobbade, jag frös lite efter några timmar så jag flyttade mej från bordet till soffan för att kunna ha en filt och sitta lite mysigare. 
Reste mej upp och gick ut i köket för att göra en kopp thé, när jag kommer tillbaka möts jag av den här synen. 👇😂❤


Alla djuren hade passat på att ta sig en mysig och varm plats i soffan, Siri var ledig från dagis och katterna var nog glada att det var någon hemma på dagtid. 
Så såhär satt vi och jobbade hela eftermiddagen igår. Mysig! Uppskattar verkligen dagar som denna. 

Ber om ursäkt för en något rörig bild men jag tyckte att den var så mysig så den måste upp på bloggen vilket som. 
Passade också på att ta en lite längre lunch-promenad med Siri, det var jätte härligt, fint vänder och glad hund! Vi gjorde några små mico-pass på vägen för det var lite svårt att hålla koncentrationen när man går på så spännande ställen tyckte Siri. Men hon var duktig trots allt. 


2 kommentarer:

  1. Ser mysigt ut 😍 men var är Ola ☺️❣️

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha Ola låg nerbäddad i sängen så länge, han tog sovmorgon den late hästen..! ;)

      Radera

Ett mål uppfyllt!

I helgen så har min fina lilla labbe gjort sin livs första milrunda! Vi har börjat att träna långsamt med korta små rundor redan i höstas...

pinit.js