söndag 12 november 2017

Dog Track

Tänkte att jag skulle berätta om en app som vi har börjat använda till viltspåret.
Jag tycker den är super smidigt att använda sig av en app när man lägger spåret, då startar man gps:en/appen när man börjar att lägga ut det  och går. Man kan sätta ut markeringar göra noteringar och dessutom får man tid på hur länge spåret har legat. Så slipper man hålla koll på det vid sidan av utan kan enkelt plocka upp appen och kika hur länge spåret har legat. 
Sen kan man lägga in spår för flera olika hundar. 
Jag har inte använt denna så länge men jag tycker verkligen den är bra, den kostar lite att ladda ner så jag tvekade lite i början men nu tycker jag verkligen att det är värt pengarna!
Ni som lägger mycket spår eller bara gillar smidig teknik så kan jag verkligen rekommendera denna 😃



Idag har vi firat Farsdag i Lugnås, jätte mysigt! Siri har lekt järnet med Alice idag. Super kul tyckte hon. Lite störigt är det ju dock att Siri tycker att hon har rätt stora privilegium när hon är i Lugnås. Hon hoppar obehindrat upp med tassarna på bänkar och bort för att leta efter godbitar.. 😂 Skulle hon aldrig göra hemma men där borta passar hon minsann på att vara busig😜❤

Kram!🐾



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ett mål uppfyllt!

I helgen så har min fina lilla labbe gjort sin livs första milrunda! Vi har börjat att träna långsamt med korta små rundor redan i höstas...

pinit.js