måndag 9 oktober 2017

Skate Siri?

Idag har Siri haft en liten mellan dag, alltså vi har inte gjort någon vettig träning ikväll utan vi har lekt och slappat istället. Hon medverkade dock lite på ett facetime samtal till mina föräldrar också, det är som lite mysigt att ringa facetime när man inte ses så ofta ändå👌

Vi passade på att svänga förbi paketuthämtningen idag efter jobbet eftersom det kom en avi i slutet på förra veckan som jag glömt hämta ut och som jag heller inte visste vad det var faktiskt😂 Det visade sej att det var ett jäkligt bra paket iallafall för Siri för det var till henne.. 
Det var en sådan där roligt box från Duktig vovve som kom hem till oss! Vi har beställt några olika provboxar för att se vilka eller vilken vi vill fortsätta med. Hittills verkar hon mer än nöjd 😎
Det var väldigt mycket godsaker, som fisktärningar,torkad anka & banan godisar, tuggben m.m i godisväg och sen även tre bollar med pip funktion i, dom var älskade från första stund (kanske eftersom att jag inte låtit henne få några pipleksaker innan)!
Här är hon i full gång med att triumfera med innehållet

Sen så tänkte Siri att hon skulle pröva en ny stil nu framöver, en liten höst makeover.. men jag vet inte riktigt. Jag vill nog ha tillbaka min träningströja alltså 😂😂
Jag tycker ju om när hundarna är vana vid mycket och hänger med på det mesta och den här damen är på god väg, får man bara ett uppmuntrade ord och en liten godbit då och då så kan man göra mycket. Vi provar något nytt så snart vi kan 😜

HjärteHunden
Hoppas ni alla har haft en trevlig måndag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ett mål uppfyllt!

I helgen så har min fina lilla labbe gjort sin livs första milrunda! Vi har börjat att träna långsamt med korta små rundor redan i höstas...

pinit.js